Pagini

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Leapsa retrospectiva


Am primit acum cateva zile de la Elena o leapsa retrospectiva…si acum mi-am facut putin timp sa o completez. Deci sa vedem:
-ianuarie 2009 – a debutat cu revelionul in familie (sot, copil si parinti), urmat ca in fiecare an de ziua mamei. Apoi alte zile de nastere in familia largita, si la mijloc, si la sfarsit de luna.
-februarie 2009 – Inceputul de februarie m-a gasit comemorand 2 ani de la moartea bunicii mele din partea mamei, o fiinta foarte speciala, care practic m-a crescut (pana la 5 ani am stat la tara, si apoi toate vacantele le-am petrecut acolo)
-martie 2009 -Alte aniversari in randul prietenilor…promisiuni de job…
-aprilie 2009 – A debutat cu o mare teapa…de 1 aprilie…promisiunea mea de job s-a amanat…
-mai 2009 –A fost o luna plina. A implnit puiul meu 2 ani, am fost nasi de cununie la o verisoara primara…am trecut de la concediu de ingrijire al copilului la somaj.


-iunie 2009 –S-au implinit un an de cand bunicul din partea tatea a murit…si sfarsitul lunii ne-a prins cu sufletul la gura, nastea vara-mea, oare va prinde sfarsitul lunii sau inceputul lui iulie?!
-iulie 2009 – De 1 iulie s-a nascut Irina Maria, fetita verisoarei mele. Apoi  am facut 30 de ani, aveam sperante mari cu privire la jobul de care am vorbit in martie-aprilie….insa si de data asta caracatita PCR (pile, cunostinte, relatii) a fost mai puternica.
-august 2009 – A implinit si sotul meu 30 de ani….apoi pe 23 august am fost nasi surpriza de botez la micuta Irina. Surpriza, pentru ca erau pregatiti pentru 2 perechi de nasi, insa nasii din Cluj nu au mai reusit sa ajunga la biserica, astfel incat verisoara mea a luat cea de-a doua lumanare, mi-a pus-o in mana si ne-a rugat sa fim nasi de botez alaturi de ceilalti nasi din Zalau. Si uite asa am botezat primul meu copil. Sfarsitul de luna ne-a gasit la o alta nunta in familie, fata unui verisor si in acelasi timp fina de botez a parintilor mei.


-septembrie 2009- Alte evenimente fericite…in 3 am facut 4 ani de la nunta, in 4 a nascut o verisoara din Anglia, in 9 a nascut fina mea din Braila. Pe de alta parte, ne-am hotarat sa ne inchidem balcoanele cu bca si termopan, asa ca a inceput alergatul dupa materiale, dupa mester….
-octombrie 2009 –A inceput lucrul la balcoane, ne-am pus termopane….am primit vestea ca fina mea cununata in mai va fi mamica….
-noiembrie 2009 – In prima saptamana am fost plecati la Braila, pe 7 noiembrie ne-am botezat finutul, pe Rares Stefan, nascut in septembrie. Apoi pe 18 i-am serbat ziua tatalui meu, a implinit 55 de ani. Sfarsitul de luna m-a gasit internata in spital cu Stefan. Am aflat ca si nasii mei asteapta un bebe.


-decembrie 2009 – o luna plina, cu taiat de porc, cu prajituri la comanda pentru Craciun, cu colindat…primul Mos Craciun si Mos Nicolae de care stie Stefan (inainte era prea mic, acum a stiut de Mosu’)revederea cu nasii veniti din Italia de sarbatori, cu musafiri de Sf. Stefan si musafiri de revelion

Ce astept de la 2010?
 Ii multumesc lui Dumnezeu ca am armonie si intelegere in familie, imi doresc multa putere si intelepciune, sa pot trece peste toate incercarile cauzate de criza aceasta economica.
Astept sanatate, pentru familia mea, pentru finuti (inclusive pentru cel din burtica), cat si pentru toti prietenii mei.. Sper ca bunicul  meu sa mai traiasca cel putin cativa ani sanatos de acum incolo (pe 28 implineste 90 de ani!). Imi doresc ca 2010 sa imi aduca un job, oricare ar fi el.

Un comentariu:

  1. Tumultos 2009! Cu multe lucruri frumoase si cu unele mai putin placute. Dar, una peste alta. multumita ca toate s-au terminat cu bine, banuiesc.
    Eu iti doresc ca 2020 sa-ti implineasca asteptarile, sa fiti sanatosi - Tu, Stefan, sotul - langa celelalte persoane dragi voua, sa ai parte de realizari si sa gasesti job-ul mult asteptat! Este un motiv pentru ca nu l-ai gasit pana acum, iar Dumnezeu isi va intinde aura protectoare asupra voastra pentru ca si voi i-ati ajutat pe multi, aratand multa bunatate!

    RăspundețiȘtergere

Sunteti bineveniti sa cereti sau sa imi dati sfaturi. Va multumesc!