Pagini

joi, 14 ianuarie 2010

Prajitura "Krem a la Krem"

Aceasta prajitura am facut-o de Craciun pentru fina mea, ea si-a ales reteta pe pe siteul lui lily. Eu i-am modificat putin cantitatile la crema, mi s-a parut putina crema, dar depinde si de marimea tavii. Imi cer scuze ca nu am mai multe poze, a fost o incurcatura si mai multe poze de pe aparat mi-a fost sterse inainte de a le salva, asa ca am cateva retete la care nu am pozele din timpul efecturarii, printre care si aceasta.
Blat: 6 oua, 6 linguri de zahar, 1 plic Creme Ole de ciocolata (80g), 1 praf de cop.
Crema: 400 ml frisca rece, 200 ml lapte rece, 1 plic Creme Ole de capsuni.
Glazura: 2 linguri apa, 2 linguri zahar, 2 linguri lichior. 100 g ciocolata, 100 g unt.
Albusurile se bat spuma tare cu zaharul, se adauga pe rand galbenusurile, apoi la final praful de ciocolata si praful de copt. Se toarna in tava si se coace la 180 grade aproximativ 25-30 de minute. Dupa ce s-a copt se lasa sa se raceasca.

Pentru crema se amesteca toate ingredientele si se mixeaza pana se intareste (consistenta unei creme, bineinteles). Se intinde pe blat si se pune la racit. Dupa 3-4 ore, se toarna glazura peste crema. Atentie!!! Crema trebuie sa fie foarte rece cand puneti glazura.
Pentru glazura, se pun toate ingredientele intr-un vas pe baie de abur, si se amesteca pana se topeste ciocolata si untul..
Pofta buna!


2 comentarii:

  1. Sper ca tu nu ai consumat o bucata prea mare, nu? Mai esti la dieta sau ai abandonat? Nu mai stiu daca esti la mentinere. Eu consum cantitati mici din dulciurile pe care le fac, iar din unele nici nu mananc. Fiul meu este "cobaiul", asa ca sunt cuminte la dieta.
    Felicitari pentru reusita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena, nu am mancat de loc din ea, a fost pentru fini, si nu am ajuns pe la ei de sarbatori, ei au fost plecati...dar mi-au spus ca a fost foarte buna. Dieta...am cam abandonat-o...mi-e rusine, insa acum am cam multe pe cap si nu pot sa ma concentrez si la dieta...ma mentin in jur de 63 de kg...e mult la 166 cat am eu...dar asta e...beau mai multa apa...mananc numai fructe dimineata...incerc cat de cat sa nu iau proportii si mai mari.

    RăspundețiȘtergere

Sunteti bineveniti sa cereti sau sa imi dati sfaturi. Va multumesc!