Pagini

joi, 18 februarie 2010

Am copil mare! Am inceput gradinita!

Va anunt ca am copil mare, am intrat intr-o noua perioada, cea a gradinitei. Azi a fost a treia zi de camin, si prima in care a plans. Din cate mi-au spus bonele e cuminte la camin, mananca, doarme, asculta....doar cand merg dupa el se supara...in prima zi cand i-a spus bona ca a venit mami a inceput sa planga, si ma strangea in brate si plangea in hohote...saracu, cred ca a crezut ca l-am abandonat acolo....Apoi a doua zi cand l-am chemat s-a pus cu capul pe scaun, s-a suparat, ...azi la fel...Dar in primele doua zile s-a uitat doar dupa mine, nu a plans, insa azi dimineata, surpriza! a inceput sa se agate de mine si sa planga...nu scene, tipete si alte alea, doar plangea asa innecat...dar dupa ce am iesit din sala de clasa a incetat imediat cu plansul.
Ce ma bucura insa e ca ii place, nu mi-a zis niciodata ca nu vrea sa mai mearga la camin...e bine acolo, doar ca ar fi si mai bine daca ar sta si mami cu el..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sunteti bineveniti sa cereti sau sa imi dati sfaturi. Va multumesc!