Pagini

marți, 23 februarie 2010

Tort inima

Am uitat sa va arat tortul de Valentine's day...uite-l!
 
 Blatul este cel de negresa de aici, doar ca am folosit 3 oua si jumatate de cantitate, iar zaharul l-am caramelizat prima oara, deci a fost un fel de blat de zahar ars.
Crema a fost moouse de ciocolata cu caramel. Am pus pe foc 250 ml frisca lichida, am topit in ea 300 grame  ciocolata cu cream caramel. Am amestecat bine pana s-a topit, apoi am dat deoparte sa se raceasca. Dupa ce s-a racit am mixat compozitia, apoi am amesecat-o cu 100 ml frisca batuta.
Pe deasupra am decorat cu un jeleu dintr-o budinca de capsuni si 300 ml suc de coacaze, iar pe margini am folosit frisca.

2 comentarii:

  1. Mama, ma omori cu torturile astea! Ce minunatii faci tu! Eu sunt anti-talent la ornare, asa ca nici nu incerc. Se pare ca ati sarbatorit frumos de Valentine's Day. Ce mai face Stefan la gradi? Mai plange?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Elena, ma bucur sa vad ca mai intri pe aici...stai linistita, nici eu nu sunt vreun as la ornare, incerc si eu cum pot mai bine...De Stefan, ce sa zic, inca mai avem probleme dimineata, se supara putin, alteori plange, dar totul dureaza cateva secunde, pana inchid usa de la sala de clasa :). Acum se pregatesc de serbarea de 8 martie, invata cantece si poezii...ii place, dar tare bine ar fi daca as ramane si eu acolo. Sunt curioasa ce imi va spune azi, caci de la 10 au avut teatru de papusi.(sunt cateva educatoare care o data pe luna le fac teatru de papusi la toti copii din gradinita.).

    RăspundețiȘtergere

Sunteti bineveniti sa cereti sau sa imi dati sfaturi. Va multumesc!